3 motociclete la care să visezi cu ochii deschiși

Academia Barbatilor

Dacă ai o motocicletă, dacă participi la competiții, dacă te uiți constant la MotoGP sau dacă pur și simplu ești un fan al motoarelor, atunci cu siguranță vei aprecia aceste trei noi modele de motociclete. Nu le vei vedea pe șoselele noastre, cu greu le vei întâlni și pe cele din afară, dar ele pot intra oricând într-un top moto „de amorul artei”.

Ducati Streetfighter V4

motociclete

În anul 2017, Ducati a prezentat publicului modelul Panigale V4, un prototip stradal deghizat în „trup” de MotoGP, cu motor derivat dintr-un 1103cc V4, care „scotea” 214 CP – un record pentru clasa lui. Panigale V4 avea un poziționare în șa de tip MotoGP, probabil unicul lucru de criticat la acel model. Odată cu apariția lui Streetfighter, această problemă a dispărut.

Folosind același șasiu și același motor ca Panigale, Streetfighter își pierde panourile, lăsând la vedere frumosul motor, căpătând o poziție mai înaltă în șa și având parte de ghidoane mai ridicate.

Cei de la Ducati nu au dezvăluit prea multe specificații tehnice legate de acest model, dar au dat publicității o serie de fotografii care lasă să se întrevadă frumusețea lui. Streetfighter va intra în curând în producție, iar primele modele vor fi pe piață în primăvara lui 2020.

Harley-Davidson Live Wire

motociclete harley

Au trecut cinci ani de când Harley-Davidson a adus conceptul LiveWire pe piață. Acum am ajuns la momentul la care acesta se poate achiziționa. Pentru „doar” 29.799 $. Cu acest preț, e greu de ignorat faptul că scopul lui LiveWire e mai degrabă acela de a redefini imaginea companiei pentru generațiile viitoare, și mai puțin acela de a face vânzări consistente. De aceea, în acest stadiu e mai important că motorul există decât că el (nu) e accesibil oricui. Probabil modelele accesibile vor urma în viitorul apropiat.

MotoRRetro BMW R100 RS

motociclete

Când vine vorba de mers repede, cel mai mare inamic al vitezei este aerul din jur. În anii ’20, constructorii de automobile au început să se inspire de la avioane, preluând din ce în ce mai mult în designul mașinilor principiile aerodinamicii. MotoRRetro face o întoarcere la acele zile și la primele modele de motociclete BMW, venind cu acest customizat BMW R100 RS.

Georgio Rimi și Vaughn Ryan au făcut uz de metode clasice de construcție pentru a defini structura de aluminiu, la care au adăugat alte elemente caracteristice. A rezultat o adevărată operă de artă, un BMW care redă spiritul epocii timpurii a istoriei motociclismului.

Citește și: Echipamentul moto îți îmbunătățește performanțele și look-ul pe motocicletă