Casa Frumoasă – Scabal în tendințe pentru primăvara-vara 2015

academia barbatilor

Casa Frumoasă Store organizează Scabal Made-to-Measure Days în întâmpinarea pregătirii garderobei în stilul şi tendințele noului sezon primăvară-vară 2015, dar și pentru sărbătorile pascale.

Clienții Casa Frumoasă sunt întâmpinați într-o manieră exclusivistă, cu servicii personalizate, confort şi intimitate. „Întâlnirea cu fiecare client este diferită. Suntem atenți la cele mai mici detalii, astfel încât la final, bărbații care ne trec pragul să poarte un costum personalizat. De aceea, oferim în magazinul nostru, de peste 18 ani, țesăturile Scabal, prin care putem îndeplini toate cerințele de realizare a unui costum”, a declarat Julia Kristensen, proprietara magazinului.

scabal_casa_frumoasa_tendinte_2015_primavara_vara_2

Pentru cei mai pretențioși clienți, Scabal pune la dispozița domnilor, aproximativ 5.000 de stofe, inclusiv ediții speciale de stofe precum Diamond Chip, Lapis Lazuli, Gold Treassure, dar şi cea mai prețioasă stofă din lume, Vicuna.

scabal_casa_frumoasa_tendinte_2015_primavara_vara_3

Conceptul Made-to-Measure este unul complex şi oferă peste 200 de opțiuni de personalizare a costumelor, de la alegerea modelului şi a stilului de croială, până la detaliile căptuşelii, ale buzunarelor sau ale nasturilor. Ȋn funcție de modalitatea de execuție aleasă, Made-to-Measure Semi-Traditional sau Hand-Made, comenzile sunt realizate ȋn termen de până la 6 săptămâni.

scabal_casa_frumoasa_tendinte_2015_primavara_vara_4

Brandul Scabal şi-a început activitatea ȋn anul 1938, la inițiativa antreprenorului Otto Hertz, producând şi vânzând pânze şi țesături. Ȋn anii ’80 a apărut divizia de croitorie de lux destinată realizării costumelor personalizate, oferindu-le clienților plăcerea de a purta costume de o eleganță aparte.

scabal_casa_frumoasa_tendinte_2015_primavara_vara_5

De-a lungul timpului, Scabal, compania care a făcut popular conceptul de made-to-measure, s-a dezvoltat armonios, iar astăzi lucrează cu peste 600 de angajați din întreaga lume, brandul fiind vândut în 65 de țări din Europa, America şi Asia.

Despre Casa Frumoasă

Casa Frumoasă Store din bulevardul Lascăr Catargiu este cel mai reprezentativ magazin multi-brand destinat vestimentației masculine de lux și susținut de nume sonore la nivel internațional. Portofoliul de mărci a debutat cu Scabal, cunoscut la scară internațională ca fiind producător de stofe exclusiviste pentru recuzita actorilor de la Hollywood. Julia Kristensen, proprietara Casa Frumoasă, deține și alte patru magazine: Casa Frumoasa Ladies, una dintre cele mai importante destinații de shopping pentru femei situată la parterul Radisson BLU Hotel, Casa Frumoasă Men la Radisson și la J.W. Marriott Grand Hotel, dar şi noul magazin franciză monobrand Marc Cain. Detalii: www.casafrumoasa.ro/ Facebook Casa Frumoasa