Cum să scapi de grăsimea de pe abdomen, eliminând aceste 10 alimente din frigider

Academia Barbatilor

Se spune că ești ceea ce mănânci. Acest lucru face din dieta zilnică un element de bază atunci când trebuie să ții cont de dimensiunile propriului abdomen. Prima măsură pe care trebuie s-o iei, atunci când ai devenit un fel de butoiaș umblător, este să controlezi frigiderul. Adică să nu-l burdușești cu acele alimente care contribuie la creșterea fără număr a kilogramelor. Care ar fi acestea? Următoarele zece:

Sucuri carbonatate și dulci

Sucurile pline de zahăr, energizantele și cele acidulate conțin fructoză și foarte multe calorii goale, acestea fiind recunoscute drept elemente complet nesănătoase. Cei care consumă sucuri acidulate au parte de o creștere evidentă a grăsimii pe abdomen. Cea mai bună alternativă este apa plată, desigur. Dar dacă tânjești după niște bule, măcar alege apa minerală, nu sucurile.

Îndulcitorii

Fructoza este un îndulcitor care se folosește în stare pură de pe la jumătatea secolului 19 (ea găsindu-se în miere, fructe și legume). Dar fructoza are deseori prostul obicei de a cauza balonare și gaze. Fructele bogate în legume sunt merele și pepenii, prin urmare consumul exagerat al acestora poate crea probleme.

Pâinea albă și tortilla

Pâinea albă și tortilla sunt pline de carbohidrați rafinați, adică nimic altceva decât grăsimi care vor provoca pusee de insulină și explozii de zahăr în sânge. Alege pâine din cereale integrale pentru a nu avea parte de depuneri. Nu la bancă, ci pe burtă.

Mâncăruri bogate în lactoză

Alimentele bogate în lactoză, precum brânza, pot irita stomacul, cauzând inflamații. Din pricina acestora va fi mai greu să scapi de grăsimea de pe abdomen. În cazul în care ești un fan al lactatelor, ar trebui să știi că există pe piață variante de lapte și brânză fără lactoză, care sunt, însă, la fel de cremoase și gustoase.

Sucuri 100% din fructe

Sucurile naturale conțin nutrienți, dar aceștia vin la pachet cu calorii de care nu ai nevoie. Toată fructoza din fructe se duce direct pe țesutul de pe burtă, așa cum am stabilit mai sus, iar nivelul de glucoză din sânge crește ca Făt Frumos. Deci nu insista să bei sucuri 100% din fructe, făcute dimineața la blender, fiindcă te îngrași 100%.

Băuturile alcoolice

abdomen alcoolAlcoolul înseamnă în bună măsură zahăr, care este absorbit rapid în sânge. Caloriile goale din alcool se depun și ele repejor pe burtă, după care e greu de luptat cu grăsimea. Bea spirtoasele având alături un pahar cu apă, pentru a evita efectele negative ale deshidratării. Dar, în general, nu abuza de alcool: nu e musai să bei în fiecare zi.

Pizza rămasă din seara trecută

Rămășițele de pizza reprezintă o gustare tentantă a doua zi după petrecere, însă din cauza făinii albe din aluat, a îndulcitorilor din sos și a lactozei din brânză, ele se vor depune cu grație pe abdomen.

Carnea roșie

abdomen carne rosieCercetătorii din China (există și ei, nu doar cei britanici) au ajuns la concluzia că o dietă bogată în carne roșie e asociată direct cu o circumferință a taliei mai mare și cu mai multă grăsime depusă pe abdomen. În contrast, carnea albă și proteinele din tofu sau fasole, sunt alternative cu un nivel redus de grăsime.

Nuci și semințe

O mână de nuci și semințe reprezintă o gustare foarte bună, care-ți aduce un aport de antioxidanți și minerale. Dar dacă păstrezi nucile în frigider, vor fi la-ndemână și vei avea tendința să exagerezi cu consumul lor. Iar excesul te poate îngrășa. Ține-le în cămară, într-un loc ascuns, pentru a nu fi tentat să te îndopi non-stop.

Prânzuri din carne procesată

Carnea procesată e mai grasă decât carnea proaspătă. În plus, mâncărurile din carne procesată sunt pline de nitrați și alte toxine care se acumulează în organism, făcând mult mai dificilă misiunea eliminării grăsimii. Pentru a meține un abdomen tonifiat, nu alege carnea la fiecare masă, ci variază meniul: nu e nicio problemă dacă optezi pentru humus sau salate.

Citește și 5 moduri prin care să elimini zahărul din alimentația zilnică