Duelul campionilor continuă și în spoturile publicitare

academia barbatilor

, Sport

Dincolo de rivalitatea campionilor de pe terenul de fotbal, cel de baschet, pistele de alergare sau de Formula 1, duelul sportivilor „continuă” și pe micile ecrane, în spoturile publicitare ale unor mărci renumite.

În ultima perioadă, tot mai multe companii de advertising se orientează după succesul pe care-l asigură imaginea unor vedete din sport, showbiz, lifestyle, asociindu-le cu campaniile de promovare ale unor branduri de succes.

În acest fel, relevante sunt spoturile publicitare lansate pentru Turkish Airlines, avându-i “în distribuție” pe fotbalistul Lionel Messi și pe jucătorul de baschet Kobe Bryant.

[youtube id=”9WIZ_DGF9aQ” width=”600″ height=”350″]

Un alt exemplu relevant este cel al producătorului german de automobile Mercedes, cunoscut pentru asocierea imaginii autoturismelor sale cu campionii de Formula 1, Mika Hakinen și Michael Schumacher.

[youtube id=”rSMQM4ASGRg” width=”600″ height=”350″]

Printre sportivii de top care au reprezentat de-a lungul timpului imaginea unor branduri se numără și campionul la atletism Usain Bolt, care într-un spot de promovare a cardului Visa, prezentat în timpul Olimpiadei de la Londra din 2012, are drept competitor un personaj aparent obișnuit, arbitru în proba de 100 de metri.

[youtube id=”B0eB0OdR7e0″ width=”600″ height=”350″]