KARL LAGERFELD, din acest sezon, la EGO Men`s Fashion Concept

academia barbatilor

Karl Lagerfeld, ca un maestru al reinventării, și-a obișnuit publicul cu transformările sale, dar și ale brandurilor pe care le conduce din funcția de director artistic. Între acestea, emblematice sunt Chanel, Fendi, Chloe, dar și brandul care îi poartă numele și care, din acest sezon, poate fi găsit la EGO Flagship Store (Bd. Lascăr Catargiu nr. 2, București).

Colecția toamnă-iarnă 2014/2015 Karl Lagerfeld, caracterizată prin contraste și accente glam, a fost special creață pentru bărbatul “fashion victim”.

karl-lagerfeld-la-ego-men-fashion-concept-store-2

Țesăturile sport și tehnice dau un aer relaxat jachetelor biker, în timp ce fermoarele masive și căptușelile le transformă în piese statement.

vesta-karl-lagerfeld-la-ego-men-fashion-concept-3

Și sacourile îmbină țesături tradiționale cu cele destinate hainelor sport, pe mâneci, revere și clapetele buzunarelor, iar mixul piele-nylon de pe paltoane nu poate fi decât surprinzător.

karl-lagerfeld-la-ego-men-fashion-concept-store-4

Cizmele cu vârf ascuțit sau alungit, jeanșii lucioși susțin alura rock a bărbatului Lagerfeld, în timp ce tricourile cu paiete și pietre întăresc caracterul glam al colecției.

ghete-karl-lagerfeld-ego-men-fashion-concept-6Paleta cromatică este dominată de negru, gri și navy.

Cămașa albă, atât de iubită de designer, este reinventata în colecția noului sezon, remarcându-se gulerul detașabil, cravată de piele atașată sau îmbinarea surprinzătoare de țesături.

tricou-karl-lagerfeld-la-ego-men-fashion-concept-5

Vizionar, eclectic și emblematic, cu ajutorul calităților sale de creator de modă, fotograf, editor și regizor, Karl Lagerfeld creează fiecare colecție că un univers perfect controlat, în care detaliul joacă un rol vital. Stilul Lagerfeld este structurat, dur, ultramodern, cu o alura aparte desprinsă din caracteristicele-i simboluri grafice.