Mic dejun fresh lacto vegetarian pentru un stil de viață sănătos

academia barbatilor

Indiferent de obiceiurile noastre alimentare, micul dejun ar trebui să fie mereu în atenţia fiecăruia. Fiind prima masă a zilei, fie că îl iei acasă, fie la birou, gândeşte-te că e prima porţie de energie pe care organismul o primeşte pentu a face faţă unei zile pline. Descoperă de ce e bine să nu sari peste micul dejun.

De ce un mic dejun fresh lacto-vegetarian?

Micul dejun îţi oferă energia de care organismul tău are nevoie pentru a efectua activităţile de zi cu zi.
Stimulează organismul pentru a produce enzimele de care ai nevoie pentru a metaboliza grăsimile acumulate în organism.

Dacă îţi iei un mic dejun sănătos, cu nutrienţii de care organismul tău are nevoie, vei  fi mai puţin predispus să consumi snacksuri sau alte alimente mai puţin sănătoase.
Adaugă faptul că te bucuri de alimente proaspete, neprocesate, alese pe principiile stilului de viaţă lacto-vegetarian şi, cu siguranţă, micul dejun va capătă un plus de importantă în viaţă ta.

Dincolo de beneficiile de mai sus, micul dejun are o latură socială care îţi poate îmbunătăţi starea de spirit. Pregăteşte micul dejun acasă, alături familie, folosind alimente sănătoase. Vei avea suficient timp să descoperi schimbările prin care trec cei dragi, care le este agenda sau pur şi simplu să vă împărtăşiţi ultimele experienţe. Studiile internaţionale au arătat că persoanele care îşi încep dimineţile alături de cei dragi, familie sau prieteni, sunt mult mai optimişti, mai deschişi şi trec mai  uşor peste dificultăţile de peste zi.

mic-dejun-fresh-sanatos-stil-viata-lacto-vegetarian-2

De exemplu, fostul presedunte American, Bill Clinton, vegan din 2010, are un mic dejun extrem de fresh. Îi place foarte mult smoothie-ul cu lapte de migdale, zmeură proaspătă, îngheţată şi pudră cu vitamine şi proteine.

La fel, cunoscuta realizatoare de emisiuni Ellen DeGeneres este renumită pentru stilul ei de viaţă. Micul ei dejun preferat? Clătite cu ovăz şi banane.

Alergătorul Tim ‘LiveWire’ Shieff, va arată în clipul de mai jos câteva reţete simple pentru un mic dejun fresh lacto-vegetarian.

 [youtube id=”tfYztexootQ” width=”600″ height=”350″]

Propuneri pentru mic dejun sănătos:

1. Germeni de grâu, mere rase, nucă, miere, polen  (250 g).

2.  Salată de fructe – portocale, grapefruit, kiwi, banane, mentă (200 g).

3. Musli cu lapte de soia (sau migdale) 250 ml.

Surse: youtube.com, bio-fresh.ro