Moduri simple de a face mişcare

Academia Barbatilor

Ştim că sunteţi foarte ocupaţi şi cu greu vă găsiţi timp pentru a mai ajunge şi la sală, cu atât mai mult cu cât temperaturile vor fi din ce în ce mai scăzute, motiv pentru a ajunge rapid undeva la căldură. Experţii în sport au creat câteva seturi de exerciţii fizice simple, care pot fi efectuate la domiciliu şi la locul de muncă într-un timp scurt, însă cu un efect benefic asupra corpului.

Dimineaţa:

moduri simple de a face mișcare

Scopul principal: Transpiră puţin
Exerciţiu: ghemuit salt rapid cu gantera
Timp: 9 minute
Cum funcţionează: Un cercetător japonez de fitness, a descoperit că o perioadă de antrenament de intensitate ridicată, poate îmbunătăţi în mod considerabil nivelul de energie al corpului, ceea ce este crucial pentru arderea de calorii pe termen lung, chiar şi după terminarea exerciţiilor.

Încălziţi-vă timp de cinci minute (genoflexiuni cu braţele ridicate deasupra capului, având în fiecare mână câte o ganteră) şi apoi încercaţi să faceţi salturi cu ganterele timp de 20 de secunde. Faceţi o pauză de 10 secunde, apoi repetaţi de 3-5 ori în funcţie de cât vă permite organismul.

 La locul de muncă:

moduri simple de a face mișcare

Obiectivul principal: Reducerea stresului, obţinerea unei poziţii a corpului cât mai corecte
Exerciţiu: Cu spatele lipit de perete
Timp: 4 minute (1 – 2 seturi a câte un minut fiecare)
Cum funcţionează: Statul pe scaunul de birou timp de 8 ore poate să vă afecteze grav poziţia corpului, şi starea de sănătate în general, mai ales spatele şi umerii. Exerciţiile cu spatele lipit de perete vă îndreaptă pieptul şi umerii, ajutându-vă să obţineţi o poziţie corectă pentru coloana vertebrală.

Seara:

moduri simple de a face mișcare

Scopul principal: Relaxaţi-vă corpul şi lucraţi-vă abdomenul şi pectoralii
Exerciţiu: Flotări diversificate
Timp: 3 minute
Cum funcţionează: Înainte de a vă aşeza pe canapea, la televizor, puteți să mai faceți câteva exerciţii. Se aşează mâinile la nivelul umerilor, brațele pe podea, puţin mai depărtate decât umerii şi picioarele apropiate. Se ridică alternativ braţ –picior opus de câteva ori. Aceste exerciţii practicate seara vor reduce stresul, vor relaxa muşchii, ajutând, totodată la relaxarea sistemului nervos central, şi făcând somnul mult mai liniştit.

Citește și cum să scapi de durerile de spate prin exercițiu fizic