Primul magazin Eden Park din România s-a deschis la Băneasa Shopping City

academia barbatilor

Băneasa Shopping City găzduieşte unul dintre cele mai exclusiviste branduri la nivel internaţional, Eden Park. Deschis la parter, pe Fashion Street, noul magazin este destinaţia ideală a bărbaţilor care îşi definesc stilul vestimentar prin autenticitate şi eleganţă.

Istoria brandului a început în 1987, când cinci dintre fundaşii unuia dintre cele mai prestigioase cluburi de rugby din lume- Le Racing Club de France- , printre care şi Frank Mesnel, fondatorul Eden Park,  au purtat la finală campionatului francez papionul roz. Cu un simt al umorului inegalabil, cei cinci jucători, care s-au auto-intitulat “le show-bizz” au adus doză necesară de excentricitate care lipsea atât de mult jocului conservativ şi rigid de rugby. Zeci de mii de fani au purtat papionul roz după meci, în spirit admirativ faţă de stilul lor inovativ.

primul-eden-park-romania-baneasa-shoping-city-magazin-2

Frank Mesnel- actualui CEO Eden Park- şi-a transferat creativitatea şi spiritul de învingător pentru crearea unui brand premium de îmbrăcăminte,  ale cărui inspiraţie şi valori izvorăsc dintr-o poveste reală. Numele de Eden Park vine de la numele stadionului din Auckland- Nouă Zeelandă-, unde Frank Mesnel a jucat finală primei Cupe Mondiale, în 1987. Aşa s-a născut povestea, dintr-o glumă şi cu o cantitate generoasă de simt al ironiei, iar papionul roz s-a dovedit a fi un logo incredibil, recunoscut pretutindeni în lume.

primul-eden-park-romania-baneasa-shoping-city-magazin-3

Motto-urile originale ale celor cinci jucători de rugby,  “eleganță în joc” şi “excentricitate în rigoare” s-au transformat în identitatea brand-ului Eden Park. Fiecare piesă păstrează principiul autentic al “le show-bizz” de a fi elegant, original şi de a avea o poveste. Intrigat de atenţia la detalii şi de paradoxuri, Frank Mesnel a creat din Eden Park un stil unic, recunoscut internaţional, care se face remarcat atât prin logo, cât şi prin identitatea grafică şi culorile hainelor. Designul pieselor Eden Park sunt atent create, iar culorile emblematice -albastru marin şi roz, bleu şi alb- sunt permanent prezente în toate colecţiile, încă de la apariţia brand-ului.

primul-eden-park-romania-baneasa-shoping-city-magazin-4

Pornind de la valorile jocului de rugby, Eden Park reuşeşte să dea o notă de casual chic tuturor colecţiilor sale, combinând cele mai noi trend-uri din modă cu detalii inspirate din jocul de rugby. Cele patru linii inspirate din sport -Sport , Vintage, Club şi Town- sunt extrem de chic, definite prin excelenţă de eleganţă tipic franţuzească ( l’élégance ŕ la Française), păstrându-şi în acelaşi timp autenticitatea şi tradiţia. Eden Park a pus accent, încă de la început, pe calitatea materialelor, folosind ţesături italinesti, materiale japoneze şi bumbac de cea mai bună calitate.

Colecţia Casual Sport este definită de piesele de baza ale brand-ului. Fiecare piesă a colecţiei este reinterpretată cu un plus de rafinament şi elegantă, dar păstrând totodată semnătură care face parte din ADN-ul Eden Park.

primul-eden-park-romania-baneasa-shoping-city-magazin-5

Colecţia Casual Vintage este o transpunere a istoriei adevărate a jocului de rugby, oferind piese de o reală autenticitate. Specificul colecţiei este efectul de pre-spălat, înnobilat de broderii şi emblemă.
 
Piesele colecţiei Casual Club sunt definite de croiala specială care creează o ţinută sport-elegantă, extrem de chic. Întreagă colecţie este definită de detalii discrete care păstrează valorile brandului pe cusătură, gulere sau nasturi.

primul-eden-park-romania-baneasa-shoping-city-magazin-6

Casual Ville este o împletire între două lumi, una care oferă un look contemporan, iar  cealaltă care reprezintă formalitatea şi clasicismul “tailor made”. Costumele sunt croite din ţesături italieneşti, iar sacoul- piesă reprezentativă a brandului- se asortează perfect cu simbolul Eden Park, ţesut manual.

Prezent în 34 de ţări, Eden Park este prin excelenţă un brand de lifestyle. După 25 de ani, Eden Park păstrează încă valorile poveştii sale: pasiune şi entuziasm, cu o dinamică constanţa a creativităţii şi stilului. Create atât pentru bărbaţi, cât şi pentru femei, copii şi casă, toate colecţiile păstrează eleganța tipic franţuzească.