Stilul urban a luat aVANS!

academia barbatilor

, Fashion

Moda urbană s-a îmbogăţit cu un nou brand! A fost inaugurat primul „concept-store” VANS din România, printr-un eveniment ȕber-cool care a reunit celebrităţi, jurnalişti, bloggeri, break-danceri, solişti, artişti de beatbox, trupe de muzică rock, rapperi, artişti de graffiti, skateri şi bikeri.

Evenimentul a fost „energizat” de TAZ care a „deschis porţile” magazinului, situat la parterul centrului comercial AFI Palace Cotroceni, printr-un „battle” de streetdance susţinut de trupele RockOn şi RockKids! Vedete, precum CRBL, Sore Mihalache, Giulia Anghelescu, Florin Grozea (Hi-Q), Amalia Enache (ProTV), Roxana Ciuhulescu, Geanina Ilieş (Antena1), Bianca Ioniţă (KanalD), Anca Serea (PrimaTV), Simona Ţăranu (Digi 24), Andrei Nourescu (Dolce Sport), Andreea Ibacka (AcasaTV), Sonia Argint Ionescu (TVR1), Camelia Băltoi (Digi Sport), Alexandra Bădoi (Antena1), Irina Mohora (TVR1), Ovidiu Buta au experimentat „filozofia” VANS: un mix autentic de încălţăminte, haine şi accesorii care se remarcă prin design-ul cool, „relaxarea” studiată, materialele de calitate şi stilul confortabil.  

vans-crbl-taz

VANS se adresează trendsetterilor, coolhunterilor, celor care sunt pasionaţi de cultură urbană şi, în general, acelor oameni îndrăzneţi şi liberi, din oraşele moderne care reuşesc să desfiinţeze convenţiile şi regulile citadine, transformând oraşul într-un teren de joacă uriaş. Astfel, bikerii şi skaterii (printre care Alin Moldovan, Raul Jula şi Răzvan Popescu, rideri VANS România) au avut mall-ul la dispoziţie pentru a face trick-uri şi acrobaţii pe ritmurile rapperului Deliric şi a artistului de beatbox Şarpe. Trupa Les Elephants Bizzares a susţinut un super concert, în timp ce Francezu a desenat cu graffiti un oraş al viitorului imprimat cu logo-ul „Off the Wall”, o expresie folosită de skaterii din anii ’70, devenită simbol al brand-ului VANS!

vans-giulia-anghelescu-bianca-ionita-sore-mihalache

CRBL s-a plimbat cu skate-ul prin mall şi a închis evenimentul printr-o extragere la sorţi a câştigătorilor tombolei VANS. Astfel, 15 tineri au câştigat tricouri, şepci şi încălţăminte, au primit autografe de la celebrul solist. Pentru prima oară în România la inaugurarea unui magazin, a fost folosită tehnologia Augmented Reality pentru a realiza Interactive Printing: folosind smartphone-ul fanii brand-ului au scanat afişul din vitrină magazinului, au putut vedea un spot publicitar al brand-ului VANS, videoclipul „În Culori” al trupei Les Elephants Bizzares, iar printr-un simplu touch au dat Share pe Facebook experienţei! Evenimentul a fost susţinut de Snack Attack, IQBox şi Monster Energy.

vans-alexandra-badoi-antena-1-andrei-nourescu-dolce-sport

Înfiinţat în 1966 în California, VANS este o forţă globală în industria de action sport, fiind preferatul practicanţilor de skate, surf, snowboard şi BMX, din toată lumea, atât în privinţa încălţămintei, îmbrăcămintei, accesoriilor sportive şi a echipamentelor de protecţie, cât şi a pieselor vestimentare, de zi cu zi. Anul acesta, VANS a colaborat cu trupa Beatles pentru lansarea unei colecţii capsulă “The Yellow Submarine”, a contribuit la crearea de locuri de muncă pentru femeile din Ghana şi a realizat o campanie împotriva abandonării animalelor de casă.

anca-serea-prima-tv-vansSursa foto: Bogdan Zop, Victor Carapcea, Gabriel Vrabie, Peti (video)/ VANS